ZASADY ZAPISU NA WIZYTY AMBULATORYJNE!
Mając na względzie poprawę jakości usług naszej Poradni oraz satysfakcję pacjentów przedstawiamy Państwu zasady obowiązujące w Centrum Psychoterapii i Leczenia Uzależnień „POWRÓT Z U”:
1. Proces udzielania świadczeń zdrowotnych rozpoczyna się w Rejestracji, gdzie pacjenci zgłaszają się w celu umówienia wizyty u lekarza lub specjalisty psychoterapii uzależnień.
2. Rejestracja pacjentów odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy poradni na podstawie zgłoszenia:
- telefonicznego pod numerem telefonu : (91) 48 88 355, 519142906
- osobistego lub za pośrednictwem członków rodziny w przypadku osób nieletnich
3. Podczas rejestracji w każdej dostępnej formie tj. telefonicznie, osobiście lub za pośrednictwem członków rodziny lub osób trzecich, w pierwszej kolejności proponowany jest najbliższy wolny termin (dzień oraz przewidywana godzina) realizacji świadczenia zdrowotnego.
4. Po zarejestrowaniu się do specjalisty, pacjent w umówionym dniu i wyznaczonej godzinie zgłasza się do przyjęcia w rejestracji. Po okazaniu dokumentu tożsamości zostaje pokierowany do odpowiedniego gabinetu.
5. Ustalona godzina wizyty jest jedynie godziną orientacyjną. Ostateczna godzina przyjęcia zależy od ilości i czasu trwania poprzedzających wizyt, co wynika z indywidualnych potrzeb każdego pacjenta, dlatego w przypadku przesunięcia godziny przyjęć o kolejności wejścia do gabinetu decyduje kolejność zapisu.
6. W stanach nagłych należy wezwać służby ratunkowe tel. 999 lub 112.
7. Świadczenia zdrowotne udzielane będą w miarę możliwości w dniu zgłoszenia lub w innym terminie uzgodnionym z pacjentem, według ustalonej kolejności, w dniach i godzinach ich udzielania.
8. Podczas jednej, wcześniej umówionej wizyty, nie mogą być załatwiane sprawy innych członków rodziny. Wymaga to wcześniejszego zgłoszenia w rejestracji. Lekarz nie może przyjąć pacjenta bez wcześniejszej rejestracji w systemie informatycznym.
|